Om Four office

1973 började vi jaga en dröm: Det perfekt fungerande kontoret. Målet för varje uppdrag var ett skräddarsytt kontor med sömlöst arbetsflöde mellan avstamp och avslut för lyckade affärer. Det målet står kvar, medan teknik och trender förändrats.

Du som redan har ett perfekt fungerande kontor kan sluta läsa här och ta emot våra hjärtliga gratulationer. Eller hör du till dem som undrar hur ett perfekt fungerande kontor över huvudtaget är möjligt, och läser vidare i hopp om att att få en förklaring?

 

DEN KOMMER HÄR:

Om du lämnar över ansvaret för all teknik som är komplicerad, affärskritisk och allmänt jobbig (men nödvändig för att kontoret ska fungera) till regionens mest allsidiga experter på kontorsteknik, så vinner du två saker.

Du slipper strul. Vi ser till att tekniken fungerar. Punkt.

Istället kan du fokusera helt på dina egna affärer.

Ka-ching!

 

Där har du principen, resten är finlir. Och därför är det perfekt fungerande kontoret en hjärtesak, även för
företag vars kärnverksamhet egentligen är något
annat. Gjuta fordonskomponenter, servera lunch eller bygga bostäder. Till exempel.

Vår egen kärnverksamhet är att bygga relationer, långa relationer. Din affär med oss är i de flesta fall ett hyresavtal, som ger dig frihet att växa eller krympa, byta server eller soffa, när din verksamhet förändras.

Vi ska fortsätta att leda förändringen av kontor och leverera teknik av den senaste generationen. Även vårt familjeföretag har växlat över till nästa generation. Joakim tar över VD-rollen. Medelåldern sjunker som en sten.

Four Office blir yngre och snyggare, men vi fortsätter oförtrutet jakten på det perfekt fungerande kontoret.